- Seb Kenan iz Oksforda sa svojih 26.godina uspeo je da uđe u Ginisovu knjigu rekorda kao menadžer sa najviše odigranih sezona.

Jedan od nas je ušao u Ginisovu knjigu rekorda!

- Seb Kenan iz Oksforda sa svojih 26.godina uspeo je da uđe u Ginisovu knjigu rekorda kao menadžer sa najviše odigranih sezona.


- Reč je studentu univerziteta u Njukaslu koji je odigrao 170 sezona u fudbal menadžeru 2010. Ukupno mu je trebalo šest meseci da odigra ovoliko sezona, a u proseku je provodio sedam sati igrajući FM.

- Kao svoj najveći uspeh on izdvaja da je šest puta bio osvajač Lige Šampiona sa Oksvordom. U toku ovog perioda jedino nije igrao FM kada je bio sa devojkom. Sa kojom je kasnije i raskinuo, a razlog je FM.

- O svom poduhvatu, on je rekao: ,, Odlično je prihvaćeno od strane prijatelja, koju su to nazvali najveće dostignuće koje će neko od njih ikada imati''.


 
,, Rekao bih da sam prilično zavistan od ovoga''.

- Kenan je počeo da igra FM dok je bio na provoj godini studija u Njukaslu 2010.godine. Rekao je: ,, Očigledno sam imao višak slobodnog vremena sa mojim rukama tada... Mogao sam igrati sedam sati dnevno, posle par dana to radite iako morate da napravite pauzu''.

- Sada već osam godina igra fudbal menadžer, dodaje da igra izaziva preveliku zavisnost.

,, Definitivno sam se budio noću i razmišljao o tome koga ću kupiti i kakav će oblik imati moj tim''.


- Karijeru je počeo sa Hadersfildom koji je uveo u Premier Ligu i osvojio Ligu Šampiona. Zatim je vodio 25.godina QPR, novi stadion Real Madrida je dobio po njemu ime, izmedju Barselone i Reala vodio je još i Briston. Nakon napuštanja Barselone preuzima svoj klub iz rodnog mesta i trenutno je 20 sezona njihov menadžer, dodaje da nikad neće prestati da igra sa njim.

Izvor: Daily Mail


0 коментара:

Football Manager Preporuke (c)2014. Омогућава Blogger.