Svi mi smo pomalo fanatici ali iskustva ovih ljubitelja FM-a prevazilaze granice igre! Izvesni Kinez je posle provedenih 72 sata u...

FM fanatici i njhovi doživljaji!




Svi mi smo pomalo fanatici ali iskustva ovih ljubitelja FM-a prevazilaze granice igre!

Izvesni Kinez je posle provedenih 72 sata uz FM, otišao u toalet da izvrši nuždu. Seo je na šolju i više nikada nije ustao. Pronašao ga je vlasnik igraonice nakon nekoliko sati.
Anonimni ljubitelj menadžera sa Filipina je 2005. godine poslao pismo fudbalskom savezu te zemlje, u kojem ih je obavestio da braća Fil i Džejms Janghazbend, tadašnji članovi Čelsija, imaju pravo nastupa za filipinski nacionalni tim.

U Velikoj Britaniji je u 35 zahteva za razvod braka kao razlog navedeno prekomerno igranje Menadžera od strane supružnika, dok je izvesni gospodin isplanirao svoj medeni mesec u Bugarsku, samo da bi mogao uživo da gleda tim sa kojim je napravio veliki uspeh na menadžeru.
Ipak, nagradu za najvećeg fanatika zasluzuje Adam Kleri, navijač škotskog Hibernijana.
Kada je sa svojim Hibsima ušao u finale UEFA kupa, njegovi roditelju su u tom trenutku krenuli u vikendicu na odmor. Kleri je odlučio da poveže svoj laptop sa televizorom u dnevnoj sobi, koji je bio prikačen na 5.1 sistem ozvučenja.
“Pre nego što sam startovao meč rekao sam sebi: 'Da je utakmica u stvarnosti obukao bih odelo, zar ne?'. I tako sam odlučio da moram da obučem odelo. Sve je bilo OK do poluvremena kada je Volfsburg, uz veliku pomoć sudije, stigao do prednosti”, priseća se svog stresa mladi Škot, “ Prosto sam poludeo, uzeo sam pet minuta odmara na poluvremenu da se smirim. Krenuo sam ofanzivno od samog starta i posle jedne dobre akcije nagrađeni smo penalom. Andi Kerol bio je precizan i izjednačili smo. Urlao sam na sav glas, bio sam presrećan. Deset minuta pre isteka regularnog toka, začuo sam zvono na ulaznim vratima. Otvorio sam vrata, kad ono dva policajca. Kažu da su komšije prijavile buku. Progutao sam ponos I priznao da sam igrao igricu. Jedan policajac me je žestoko izribao, dok me je drugi samo pogledao sa osmehom I rekao: 'Znam druže, sve mi je jasno'. Otišli su, a ja sam došao do trofeja u produžecima”, završava svoju potresnu priču Kleri.
Ne treba zaboraviti ni pasioniranog navijača Midlzbora, koji je 2006. godine poslao CV, uz priloženo pismo sa obrazloženjem zašto bi on trebalo da postane novi menadžer Bora, kao i listu svojih dostignuca u Menadžeru. Vrlo brzo dobio je odgovor od predsednika tadašnjeg premijerligaša.

FM je život, sve ostalo su sitnice!

0 коментара:

Football Manager Preporuke (c)2014. Омогућава Blogger.