-  Omladniski reprezantativac Srbije i mlada nada ekipe Rada, Aleksandar Lutovac dao je specijalan intervju za naš sajt. - Mi smo počast...

Aleksandar Lutovac intervju!


-  Omladniski reprezantativac Srbije i mlada nada ekipe Rada, Aleksandar Lutovac dao je specijalan intervju za naš sajt.
- Mi smo počastvovani što smo imali prilike da razgovaramo sa budućim Ronaldinjom. Bilo je reči većinom o FM-u, a govorio je i o njegovim fudbalskim počecima.

- Kada si počeo da se baviš fudbalom ?


Fudbalom se bavim od svoje 6 godine, otac mi je usadio ljubav prema lopti i od malena sam ga zavoleo. Nikada nisam postavljao pitanje čime ću se baviti, to se

vec tada znalo.

Tvoj uzor i licnost koju najviše ceniš iz sveta sporta je ?

Nekako kad god me neko pita za omiljenog igraca, za uzora, meni uvek prvi padne na pamet Ronaldinjo. Mozda zbog toga što je najveći utisak ostavio na mene kad sam bio mali. On je takodje jedan od razloga zbog kojih sam zavoleo fudbal. Njegova
vedrina i lepršavost na terenu me je uvek ostavljala bez teksta.

Koliko dugo vec igraš Football Manager ?

Football Manager igram nekih 2-3 godine sa pauzama (koje pravim uglavnom zbog nedostatka vremena) ali mi je sigurno jedna od najinteresantnijih igrica i moram priznati da mi ni u jednom trenutku nije dosadila u odnosu na neke druge igrice.

Klub sa kojim najcešce pocinješ karijeru ?

Uvek se trudim da menjam klubove i uvek volim da počnem sa nekom relativno slabijom ekipom. Na primer volim da vodim Napoli, Totenhem, Everton.

- Kako vidiš sebe na Football Manageru 2016 ?

S obzirom da mi je vec par drugara javilo da sam "dobro uradjen" na FM16 morao sam i sam da proverim to, i iskreno po prilicno sam zadovoljan imajući u vidu da sam tek ove polusezone postao prvotimac, samim tim i nisu imali neke informacije o meni.

Omiljeni igrač koga rado dovodiš?

Uvek kada igram FM trudim se da napravim što mladju ekipu i da ostvarim što bolji rezultat sa njima, tako da sam u prethodnim verzijama uglavnom na početku dovodio mlade i perspektivne igrace kao sto su Aleksandar Mitrovic, Marquinhos iz PSG-a, Depay itd.

Jel igaraju i ostali tvoji saigrači iz reprezentacije i kluba FM ?

Stvarno dosta mojih poznanika i drugova igra ovu igricu. Za igricu sam čuo od jednog saigraca iz reprezentacije i na neki način on me je navukao na igricu.

- Ko je tvoj omiljeni trener?

Omiljeni trener mi je, bez konkurencije, Jirgen Klop. Svidja mi se njegov agresivni stil, i covek je pokazao da i ako je promenio sredinu moze da napravi rezultat. Takodje mi se svidja što ga stvarno svi postuju, kako ostali treneri tako i igraci.. Drago mi je sto je dosao u Liverpul, sigurno će uciniti Premier Ligu još zanimljivijom.

Stil koji najčešće forsiraš, i omiljena taktika su ti ?

Kao sto sam rekao, volim agresivan i napadački stil sa puno trčanja, i to mi je skoro uvek davalo rezultate. Sto se tice formacije to mi uglavnom zavisi od

igračkog kadra, ako imam dva dobra špica uglavnom igram 4-4-2, a ako imam dobra krila i ako sam u deficitu sa špicevima volim i 4-3-3.

- Verzija FM-a koja ti se najviše dopada i zbog čega ?

S obzirom da sam igrao samo FM14 i FM15, a više sam se zadržao na FM15, ona je ostavila veći utisak na mene tako da mi je to omiljena verzija, ali ko zna možda mi se FM16 više svidi, videćemo.

Da li vidiš sebe u buducnosti kao fudbalskog trenera ?

Otom potom, trenutno se koncentrišem na svoju igračku karijeru, i trudim se da što više napredujem. Kad dodje vreme razmisljaću i o tome, a do tad imam još dosta utakmica, golova i pobeda.

Hvala Aleksandre na izdvojenom vremenu i puno sreće u nastavku karijere!


Hvala, hvala. P
uno sreće u daljem radu najbolji ste na Balkanu!

0 коментара:

Football Manager Preporuke (c)2014. Омогућава Blogger.